Rado: Impreza z udziałem nowej ambasadorki marki
30 kwietnia 2014 r. w prestiżowej lokalizacji w centrum Warszawy odbyła się ekskluzywna impreza z udziałem nowej ambasadorki marki Rado, tenisistki Agnieszki Radwańskiej. Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji filozofii i dorobku Rado w dziedzinie wykorzystania w zegarmistrzostwie innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie materiałów. Najważniejszym momentem była jednak prezentacja Agnieszki Radwańskiej w roli nowej ambasadorki Rado. Jako swój zegarek polska tenisistka wybrała model HyperChrome Chronograph XXL w kolorze białym, czyli duży, sportowy czasomierz, który jednocześnie jest bardzo kobiecy i doskonale pasuje również do eleganckich stylizacji. Agnieszkę spotkała także miła niespodzianka – podczas imprezy prezes firmy Rado, Matthias Breschan sprezentował jej model Esenza Ceramic Touch. To pierwszy na świecie zegarek w ceramicznej kopercie korzystający z technologii dotykowej i stworzony specjalnie z myślą o kobietach.
O zegarku, który otrzymała, po konferencji Agnieszka powiedziała: „Bardzo podoba mi się ten zegarek! Widziałam go niedawno podczas turnieju Porsche Tennis Grand Prix w Stuttgarcie i byłam zachwycona sposobem, w jaki działa. Nie mogę uwierzyć, że mam teraz jeden z nich tylko dla siebie!”. „Myślę, że będzie doskonale pasował na czerwony dywan” zakończyła z entuzjazmem gwiazda tenisa.