Blask kobiecości. W 180-tą rocznicę istnienia W.KRUK startuje z wyjątkową kampanią

Najstarsza marka jubilerska w Polsce ma już 180 lat. Z tej okazji postanowiła oddać hołd różnym obliczom kobiecości. W najnowszej jubileuszowej kampanii marka, podkreśla, że każda kobieta ma swój naturalny blask, a biżuteria W.KRUK pomaga go wydobyć. Ambasadorką kampanii jest Joanna Kulig. Towarzyszą jej inne niezwykłe kobiety m.in. pisarka Joanna Bator, sportsmenka Joanna Fiodorow oraz nauczycielka Zyta Czechowska.

Kampania pełna blasku

Nowa kampania najstarszej marki jubilerskiej w Polsce właśnie ujrzała światło dzienne. Kampania ruszyła 28-ego lutego i będzie widoczna w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz w mediach online. Podjęte zostaną także działania PR i emisja spotów kinowych. Za produkcję wideo odpowiadają Łukasz Lewandowski (produkcja) i Krzysztof Grajper (reżyseria), autorem zdjęć do kampanii W.KRUK jest fotograf Piotr Stokłosa. Motywem przewodnim kampanii jest blask, emanujący z kobiecości, a towarzyszy mu blask jubileuszowych fajerwerków, którymi zainspirowana została najnowsza autorska kolekcja biżuterii W.KRUK.

W nowej kolekcji reklamowanej w kampanii odnajdziemy złote i srebrne formy pierścionków, bransolet, kolii i naszyjników oraz kolczyków. Wykonane jubilerską techniką pozwalającą uzyskać niezwykłą nieregularność faktury kruszcu, zdobione połyskującymi kamieniami, stanowią unikalną i ponadczasową interpretację motywu mieniących się fajerwerków oraz świetlistego rozbłysku. – Od 180 lat kunsztem i unikalnością biżuterii oddajemy hołd najważniejszym wartościom otaczającego świata. Według W.KRUK jedną z nich jest kobiecość. W roku jubileuszowym szczególnie ją celebrujemy, w każdej jej odsłonie. A dzięki wyjątkowym i bardzo różnym ambasadorkom doceniamy i spajamy w jedną, pełną blasku i mocy ideę – komentuje Daria Szajnar, dyrektor marketingu W.KRUK. – Blask kobiecości bierze się naszym zdaniem z bardzo różnych źródeł, i to na nie wskazujemy w najnowszych projektach.

Z natchnienia, z serca, ze zwycięstwa, z piękna oraz z pasji

Marka wierzy, że blask kobiety może być bardzo różnorodny i pochodzić z osobowości, ambicji, pasji, życiowego doświadczenia czy ludzi, którymi się otacza. Aby podkreślić, że kobiecość ma wiele twarzy, a każda emanuje naturalnym i jedynym w swoim rodzaju blaskiem W.KRUK zaprosił do celebracji jubileuszu nie jedną, a sześć wyjątkowych kobiet. Ambasadorką jubileuszowego roku W.KRUK i bohaterką najnowszego spotu została jedna z najciekawszych polskich aktorek filmowych i teatralnych młodego pokolenia. – Jestem kobietą, wyrosłam w domu pełnym kobiet, a w życiu zawodowym wciąż wcielam się w inną bohaterkę. Każda jest wyjątkowa, każda ma swój naturalny blask. Blask kobiecości, który celebruję, doceniam za piękno i wyjątkową moc – mówi Joanna Kulig.

Poza aktorką w kampanię zaangażowane zostały Joanna Fiodorow, Joanna Bator, Zyta Czechowska, Angelika Wierzbicka oraz, po raz pierwszy w historii marki, kierownik jednego z salonów W.KRUK. Każdą z nich wyróżnia inny, wyjątkowy rodzaj blasku. Pisarkę Joannę Bator – blask z natchnienia i szczególnej wrażliwości. Odnoszącą liczne sukcesy sportsmenkę Joannę Fiodorow – ze zwycięstwa i wytrwałości w dążeniu do upragnionego celu. Zytę Czechowską, nauczycielkę roku 2019 – dobroci i empatii. Agentkę modelek Angelikę Wierzbicką – piękna definiowanego klasycznością rysów na równi z doświadczeniem i mądrością. Aleksandrę Drozdowską, reprezentującą zespół W.KRUK – z pasji, szczególnego umiłowania do pięknej biżuterii, które łączy kobiety pracujące w firmie i na co dzień będące częścią jej świata.

W.KRUK posiada obecnie ponad 140 salonów w całej Polsce, słynie z eksperckości w dziedzinie brylantów, unikalnych projektów oraz innowacyjnego jubilerstwa. Od lat jest wyłącznym przedstawicielem najbardziej ekskluzywnego producenta zegarków na świecie – szwajcarskich Rolexów. 180 lat doświadczenia biznesowego, rozwijania kunsztu rzemieślniczego we własnej manufakturze i rozpoznawania potrzeb polskich klientów ukształtowały markę, która dziś nie tylko odpowiada na wymagania rynku, ale także kreuje trendy w segmencie luksusowym. W zeszłym roku W.KRUK, jako pierwszy na rynku polskim wprowadził biżuterię z kolorowymi brylantami New Diamond by W.KRUK, które stworzone zostały w laboratoriach. W.KRUK oferuje również linię akcesoriów i perfum sygnowanych logo marki.