Hublot: Nowa współpraca z FC Bayern

Karl-Heinz Rummenigge, prezes FC Bayern i Jean-Claude Biver, przewodniczący rady nadzorczej firmy Hublot

11 lutego firma Hublot podpisała umowę o współpracy z niemieckim klubem FC Bayern i tym samym została oficjalnym chronometrażystą klubu. Przy tej okazji warto zauważyć, że w piłce nożnej władcą czasu jest wyłącznie sędzia, a zatem Hublot wystąpi raczej jako nowy partner reklamowy i na stadionie w Monachium pojawią się zegary tej marki. Poza tym, przed rozpoczęciem każdego meczu na obu tablicach znajdujących się na Allianz Arenie  pojawi się wirtualny zegar, na którym odliczany będzie czas do rozpoczęcia spotkania. Jak przyznał kiedyś Jean-Claude Biver, wtedy jeszcze prezes firmy Hublot, początkowo nie zamierzał podpisywać umów o współpracy z klubami, ponieważ „kluby mogą czasem przegrywać.“ Dlatego firma Hublot sponsorowała najpierw wyłącznie mistrzostwa świata i mistrzostwa Europy. Jednak, kiedy kilka lat temu okazało się, że możliwa jest współpraca z kultowym, angielskim klubem Manchester United, Biver zdecydował się z niej skorzystać. Teraz przyszła kolej na słynny klub z Monachium.