Longines: Prezentacja kolekcji Saint-Imier

Artur Pawłowski, Agata Domagała, Stanley Bark - prezes Swatch Group Polska, Leszek Pilch - brand manager marki Longines, Magdalena Polańska - PR manager Swatch Group Polska, Jakub Domański

31 maja w warszawskiej restauracji Concept 13 odbyła się polska premiera najnowszej kolekcji Saint-Imier marki Longines. O tej kolekcji już pisaliśmy, ale w tym roku z pewnością pisać będziemy jeszcze niejeden raz.

Dlaczego kolekcja nazywa się Saint-Imier? Dla przypomnienia: bo stamtąd wywodzi się obchodząca w tym roku swoje 180-lecie marka Longines i tam wciąż ma swoją siedzibę.

W Concept 13 pokazane zostały damskie i męskie modele, które bardzo szybko po oficjalnej premierze na targach w Bazylei trafiły na polski rynek.

Damskie i męskie modele z kolekcji Saint-Imier

Spotkanie było też okazją do omówienia długiej historii firmy oraz jej związków ze światem sportu. I choć trudno w krótkiej, kilkuminutowej prezentacji opowiedzieć o wszystkich mistrzostwach świata, olimpiadach oraz dyscyplinach sportu, z którymi związany był i nadal jest Longines, znanemu dziennikarzowi, Tomaszowi Tomaszewskiemu sztuka ta się udała.

Longines Saint-Imier Collection Chronograph