Rado: Prezentacja modelu HyperChrome

Od lewej: Zbigniew Przybyszewski, Izabela Ambroziak, Hans Ruedi-Marti (Rado Regional Sales Manager), Magdalena Polańska (PR Manager Swatch Group Polska) i Marek Lis (Brand Manager marki Rado)

18 września w Penthouse w nowo otwartym H15 Boutique Apartments w centrum Warszawy odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji Rado HyperChrome. Znana z innowacyjności marka Rado zaprosiła wybrane media i gwiazdy by zaprezentować zegarki, które słyną z wyjątkowej trwałości (zawdzięczają ją supernowoczesnym materiałom, w tym m.in. ceramice hightech) oraz oryginalnego wzornictwa.

Kolekcja HyperChrome obejmuje modele, których koperty stworzone zostały w technologii zwanej monoblok, czyli koperta i pierścień tworzą jedną całość. Zegarki HyperChrome wykonane są z ceramiki hightech i mają wodoszczelność do 100 m.

Modele marki Rado