Prezentacja Zegarki i samochody

Wyścig w czasie

Na torze Nürburgring regularnie odbywają się wyścigi oldtimerów. Poniżej wybrane zegarki, które idealnie pasują do ducha historycznych samochodów sportowych.

Legenda torów wyścigowych

TAG Heuer Monaco Gulf

Stal, 39 mm, kaliber Sellita SW 300 z modułem stopera pochodzącym z firmy Dubois Dépraz, z automatycznym naciągiem; cena: ok. 5300 euro

Ford Zakspeed Turbo Capri

Czterocylidrowy silnik, 540 KM, rok produkcji 1980. Samochodem pokazanym na zdjęciu Klaus Ludwig zdobył mistrzostwo Niemiec 2. Dywizji w 1981 r.

Golden Eye

Tudor Black Bay Chronograph S&G

Stal i żółte złoto, 41 mm, kaliber MT5813 (powstał na podstawie kalibru Breitling 01), z automatycznym naciągiem, certyfikat chronometru; cena: ok. 5300 euro

Racing colors

Frederique Constant Vintage Rally Healey Chronograph Limited Edition

Stal, 42 mm, kaliber Sellita SW 500, z automatycznym naciągiem, seria limitowana 99 sztuk; cena: ok. 2600 euro

Pilot retro

Breitling Navitimer B01 Chronograph Pan Am Edition

Stal, 43 mm, kaliber B01, z automatycznym naciągiem, stworzony we własnej manufakturze; cena: 8200 euro

BMW M1Procar

Sześciocylindrowy silnik, 470 KM, rok produkcji 1980; w 1981 r. Helmut Henzler wygrał tym samochodem wyścig z serii DRM

King of Speed

Rolex Cosmograph Daytona

Stal, 40 mm, kaliber 4130, z automatycznym naciągiem, stworzony we własnej manufakturze, certyfikat chronometru; cena: 11 300 euro

Full Metal Jacket

Casio G-Shock Full Metal GMW-B5000V

Stal, pokryta czarną powłoką DLC, 43,2 mm, mechanizm zasilany energią słoneczną, kompatybilny ze smartfonem; cena: 1000 euro

Kremer Porsche 935 K3

Sześciocylindrowy silnik typu bokser, 800 KM, rok produkcji 1979; w 1979 r. Klaus Ludwig zdobył tym samochodem mistrzostwo Niemiec

Tuning silnika

Sinn 140 ST

Stal, 44 mm, kaliber SZ01 (powstał na podstawie kalibru Valjoux 7750), z automatycznym naciągiem; cena: 4050 euro

Artykuł ukazał się w magazynie Chronos 1/2020