Polish Luxury Market Summit 2016

logo_Polish_Luxury15 czerwca br., w Villi Foksal w Warszawie, odbędzie się konferencja poświęcona rynkowi dóbr luksusowych w Polsce pt. „Polish Luxury Market Summit 2016”.

„Polish Luxury Market Summit 2016” to pierwsze wydarzenie na polskim rynku, którego celem jest podsumowanie rynku dóbr luksusowych w Polsce z udziałem liderów biznesu sektora Premium
z Polski i Europy.

Konferencję otworzy prezentacja badań firmy Deloitte Polska, podczas której omówione zostaną aktualne trendy i wyzwania na polskim i globalnym rynku dóbr luksusowych. W programie konferencji zostaną poruszone kwestie zarządzania, sprzedaży, działań marketingowych i komunikacji marek luksusowych oraz nieruchomości i inwestycji alternatywnych.

Na specjalne zaproszenie organizatorów, w roli prelegentów, wystąpią przedstawiciele marek luksusowych m.in. z Mediolanu, Lizbony i Paryża: Paola Colombari, menedżer kultury oraz dyrektor artystyczny  w zakresie projektowania i projektowania artystycznego, Eliana Medeiros, Global Customer Experience Expert NetJets, Thomas.V, światowej klasy projektant biżuterii.

Swoimi doświadczeniami podzielą się także najwięksi specjaliści i eksperci polskiego rynku dóbr luksusowych: Anna Kicińska, lider Grupy Doradztwa Nieruchomości EY w regionie CSE,
Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment, Magdalena Jończak, partner w Dziale Konsultingu z firmy Deloitte Polska, Wojtek Jeżowski, CEO
i szef kreatywny agencji kontent-video Black Rabbit, Maciej Kossowski, prezes zarządu Wealth Solutions, Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, Joanna Łodygowska, szef Działu Komunikacji Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris oraz Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Polska i Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna.